Vaktordning på kritiske systemer i K-IKT
Hva omfatter tjenesten?
- Døgnvakt på sentrale og kritiske datasystemer levert av K-IKT.
- Feilretting fra hjemmevakt eller utrykning til K-IKT sitt datasenter.
Hvordan leveres tjenesten?
- KUN KRITISKE FEIL SKAL RAPPORTERES!
- ALLE ANDRE FEIL MELDES HELPDESK!
- Du kan ringe vakttelefonen hverdager 15.30-08.00, helligdager og helg kan du ringe hele døgnet.
- Mottak og håndtering av henvendelser fra døgnåpne kommunale tjenester om kritiske feil eller vesentlige driftsforstyrrelser i deres IKT-systemer.
Hvilke kvalitetskrav gjelder?
- Du får tilbakemelding umiddelbart på e-post om at saken din er registrert.
- Du får tilbakemelding på mobiltelefon når feilen er rettet.
- Tjenesten leveres 15.30-08.00 alle dager
Ansvarlig for tjenesten
Lene Garder Løkken
Leder IKT Drift
lene.lokken@k-ikt.no