Menu
13.07.17

Mobiltelefoni

Hva omfatter tjenesten?

  • Kommunene i Kongsbergregionen har rammeavtale med Telenor på mobiltelefoni. Innkjøp og reparasjoner av telefoner leveres av APRO.

 

Hvordan leveres tjenesten?

  • Bestillinger av nye mobiltelefoner kan gjøres av dem som har budsjett til dette i kommunene. Ta evt kontakt med lederen din om du trenger en ny mobiltelefon.
  • Bestillinger registreres hos K-IKT.
  • Har du en mobiltelefon som skal repareres må du avtale dette med din leder som bestiller dette hos K-IKT.
  • Du finner flere bruksanvisninger på oppsett og innstillinger av telefonen på www.k-ikt.no
  • Trenger du hjelp med din mobiltelefon kan du registrere en sak på helpdesk.k-ikt.no

 

Hvilke kvalitetskrav gjelder?

  • Tjenesten leveres av Telenor 24/7/365.

 

Ansvarlig for tjenesten

Hege Aasland
Leder Kundeservice
hege.aasland@k-ikt.no