Helpdesk
Hva omfatter tjenesten?
- Et sentralt mottak for alle typer henvendelser til K-IKT om feil, bestillinger og forespørsler.
- Henvendelsene gjelder alle leveranser og tjenester som leveres av K-IKT.
- Henvendelsene registreres i vårt Helpdesk-system.
Hvordan leveres tjenesten?
-
- Henvendelser tas i mot på hverdager 08.00-15.30
E-post; helpdesk@k-ikt.no
Internett; helpdesk.k-ikt.no
Telefon; 47 900 666
- Henvendelser tas i mot på hverdager 08.00-15.30
- Mottatte saker registreres med saksnummer og tilbakemelding gis automatisk på e-post.
- Saker som kan løses i mottaket utføres umiddelbart.
- Andre saker sendes videre og arbeidet med disse utføres etter prioritering på omfang og alvorlighet.
- Når henvendelsen anses som løst, får brukeren melding om dette på e-post.
- Husk å oppgi både e-postadresse og mobilnummer slik at du kan kontaktes hvis vi trenger mer informasjon om din henvendelse.
Hvilke kvalitetskrav gjelder?
- Du får tilbakemelding umiddelbart på e-post om at saken din er registrert.
- Innen 3 dager får du tilbakemelding på at saken er løst eller hvorfor den fortsatt er under behandling.
- Tjenesten er oppdatert hele tiden.
Ansvarlig for tjenesten
Hege Aasland
Leder Kundeservice