Menu
30.08.16

Ny Selvbetjeningsportal!

K-IKT lanserer ny Selvbetjeningportal (Helpdesk) fra i dag!

Vår Helpdesk Selvbetjeningportal kommer i ny drakt. (utseende)

Nettsiden er fortsatt https://helpdesk.k-ikt.no/? Se vedlegg for mer detaljert informasjon om vår nettside.

Du vil også finne all informasjon om Endringer, Feilsituasjoner, Selvhjelpløsninger og oversikt over dine innsendte saker på denne portalen.

 

NYHET!! Ny Chat funksjon fra 13 Januar 2020! Chatten vil være betjent fra kl. 08:00-15:30.

 

Chat funksjonen vil erstatte muligheten for å sende inn saker via E-Post.

OBS E-Post sendt til Helpdesk@k-ikt.no vil ikke være mulig fra 13 januar.

 

K-IKT ønsker at flest mulig henvendelser kommer via selvbetjeningportal eller Chat, slik at vi nå kan hjelpe deg raskere.

 

Benytte vår selvbetjeningportal når du skal melde feil. Ikon finner du på skrivebordet (Desktop)

Ved hastesak kan du fortsatt ringe Helpdesk!

Chat lanseres 13.01.2020.

 

Se vedlegg for mer detaljer om Selvbetjeningportalen og Chatt funksjon.

 

Mvh