Menu
30.08.16

Ny Selvbetjeningsportal!

K-IKT lanserer ny Selvbetjeningportal (Helpdesk) fra i dag!

Vår Helpdesk Selvbetjeningportal kommer i ny drakt. (utseende)

Nettsiden er fortsatt https://helpdesk.k-ikt.no/? Se vedlegg for mer detaljert informasjon om vår nettside.

Du vil også finne all informasjon om Endringer, Feilsituasjoner, Selvhjelpløsninger og oversikt over dine innsendte saker på denne portalen.

 

NYHET!! Ny Chat funksjon fra 13 Januar 2020! Chatten vil være betjent fra kl. 08:00-15:30.

 

Chat funksjonen vil erstatte muligheten for å sende inn saker via E-Post.

OBS E-Post sendt til Helpdesk@k-ikt.no vil ikke være mulig fra 13 januar.

 

K-IKT ønsker at flest mulig henvendelser kommer via selvbetjeningportal eller Chat, slik at vi nå kan hjelpe deg raskere.

 

Benytte vår selvbetjeningportal når du skal melde feil. Ikon finner du på skrivebordet (Desktop)

Ved hastesak kan du fortsatt ringe Helpdesk!

Chat lanseres 13.01.2020.

 

Se vedlegg for mer detaljer om Selvbetjeningportalen og Chatt funksjon.

 

Mvh

15.11.16

Endre passord selv!

Nå kan du selv endre passordet ditt, eller få nytt hvis du har glemt det.

Gå inn på passord.k-ikt.no

eller på appen som ser slik ut på din mobil/nettbrett*:

 

Endre passord

 

*gjelder kommunale mobiler/nettbrett som er registrert med MDM verktøyet AirWatch

26.06.17

2-faktor pålogging

Som en del av IT sikkerhetsarbeidet i regionen, så er det innført en 2-faktor påloggingsfunksjon til kommunens datasystemer for de av dere som jobber fra hjemmekontor eller er ute på reise. 

Se egen brukerveiledning